Meat Franky’s

Een nieuwe naam, een nieuwe kaart en een nieuw interieur na een volledige verbouwing.
Daarmee is Frank’s Tapasbar in Ridderkerk veranderd in een bar- en grillrestaurant onder de naam Meat Franky’s.

Frank en Corine laten hiermee een al langer levende wens in vervulling gaan. “Toen we deze zaak overnamen was het een tapasbar. Op die formule hebben we voortgeborduurd, maar we wilden naast al die kleine hapjes ook een lekkere steak en andere vlees- en visgerechten kunnen serveren” aldus het horecapaar.

Voor de liefhebbers is het fingerfood voor bij een biertje gebleven, maar na de ombouw van de keuken is er nu een veelzijdige lunch- en dinerkaart.

Nieuwe troeven van Franky’s zijn onder meer runder entrecotes en bavettes, ossenhaas en verse kabeljauwfilet. Niet alleen de keuken is verbouwd. Inpandig werd de horecazaak van onder tot boven gestript. In twee weken tijd werd een nieuwe houten vloer gelegd, metselwerk opnieuw gedaan, geschilderd en de bar betegeld. Sfeervol blootgelegd is nu een deel van de meer dan honderd jaar oude binnenmuur. Door de plaatsing van een mooie glazen pui kan nu de bovenruimte apart benut worden voor kleine gezelschappen of vergaderingen. Het nieuwe interieur werd mede vormgegeven door GewoonGers en Horeca Sfeermakers. Rond de nieuwe tafels zijn er nu ruim zestig zitplaatsen. Op zomerse dagen kan men ook genieten op het terras.

Voor meer informatie en reserveringen:
www.meatfrankys.nl.

Contactpersonen: