Op donderdag 17 maart jl. was het weer tijd voor de Algemene Ledenvergadering van onze Ridderkerkse Ondernemersvereniging, als vertrouwd in Hotel van der Valk aan de Krommeweg.

Na ontvangst met koffie en ander lekkers, kon rond 17:00 uur de vergadering, voor het eerst onder de bezielende leiding van onze “nieuwe” voorzitter Bert van der Heijden, beginnen. Ook dit jaar werd het officiële gedeelte weer, bedoeld of onbedoeld, kort gehouden en werden alle punten razendsnel behandeld en, niet geheel onbelangrijk, unaniem goedgekeurd door onze leden. Gelukkig was daar Wietze Bakker nog met enkele scherpe vragen, zodat we nét geen record vestigden dit jaar!

Na het officiële deel van de avond, was het tijd voor de, door ING Bank aangeboden, “Fountainheads”. Fountainheads? hoorden wij veel leden hardop denken! Welnu, Fountainheads Jan-Henk Bouman en Wim van Rooijen hadden beter Fountainmouths kunnen heten, want in krap een uur tijd kregen alle aanwezigen een stortvloed aan informatie over zich heen die de meeste van de Ridderkerkse ondernemers deed duizelen! Blockchain, neuroprocessors en andere voor de meesten compleet nieuwe fenomenen werden, bijna zonder adem te halen, door de twee de zaal in geslingerd. Toch werd deze razende blik op onze toekomst, voor aanvang ook wel wake-up call genoemd en door de heren met een gezonde dosis humor gebracht, door de meeste ondernemers omarmd als zeer interessant en bruikbaar in de dagelijkse business.

Na deze zeer enerverende presentatie verhuisde ons gezelschap, hevig napratend natuurlijk, naar de gezellige lounge van Hotel van der Valk waar een heerlijk walking diner voor ons werd verzorgd. Ook de Fountainheads namen nog ruim de tijd om met ons na te praten en zo ontstonden er ook tijdens het napraten zeer interessante discussies!

Wil je de presentatie van Fountainheads Jan-Henk Bouman en Wim van Rooijen nog eens op je gemak bekijken, dan kan dat via de volgende link: http://www.slideshare.net/JanHenkB/ing-sprekersmenu-rondo-ridderkerk

Preview foto's

Taste of Roffa fietstocht door Rotterdam

Zomer BBQ Ross Lovell