Op donderdag 21 maart vond de jaarlijkse RONDO Algemene Ledenvergadering plaats. Ook deze keer was Hotel van der Valk het decor.

DE ALV vond, net als het voorgaande jaar, plaats in de Live Cooking zaal waar helaas de uiteindelijke opkomst een beetje tegenviel. Nadat het officiƫle deel van de avond, geheel volgens traditie inmiddels, in recordtempo werd afgewerkt, was het tijd voor de spreker van deze avond (hoewel je in het geval van Jan Reinder beter over een entertainer kunt spreken). Jan liet ons op een bijna magische wijze nadenken over alledaagse dingen die wij bijna op de automatische piloot doen. Zo kreeg hij o.a. Barbara de Jong zo ver om een tafelkleed van een vol gedekte tafel te trekken zonder dat er maar iets van de tafel viel! Barbara had zelf niet gedacht dat ze dat zou kunnen, dat was in haar ogen af te lezen!

Nog druk napratend over hetgeen Jan Reinder zojuist allemaal had gedemonstreerd, verplaatste onze gezelschap naar het restaurant gedeelte van de zaal. Daar werden wij, zoals gewend van Freek van der Valk en zijn brigade, weer getrakteerd op een heerlijk diner!

Speciale vermelding is er deze avond voor Marco Sanders die, na een spoedcursus van vader Kees, moeiteloos het stokje overnam en deze avond op de gevoelige plaat zette!

Bekijk de foto's >